W WP Store wraz z zakupem sklepu otrzymujesz profesjonalną i przyjazną pomoc. Poniższe zasady określają rzeczy, w których z chęcią Ci pomożemy oraz rzeczy, które wychodzą poza zakres naszego wsparcia.
Wsparcie naszych wtyczek odbywa się mailowo. Wyślij zgłoszenie przez formularz supportu. Zanim prześlesz zgłoszenie zapoznaj się z dokumentacją wtyczek.
Jaki jest zakres pomocy technicznej?
Aktualizacje WordPressa, WooCommerce, wtyczek i motywu | W ramach abonamentu |
Dbanie o bezpieczeństwo | W ramach abonamentu |
Kopie zapasowe i ich przywracanie | W ramach abonamentu |
Optymalizacja wydajności | W ramach abonamentu |
Monitoring dostępności 24h | W ramach abonamentu |
Pomoc z konfiguracją wtyczek dostępnych w ramach pakietów WP Store | Chętnie pomożemy |
Pytania o działanie wtyczek dostępnych w ramach pakietów WP Store | Chętnie pomożemy |
Pomoc w rozwiązywaniu błędów we wtyczkach dostępnych w ramach pakietów WP Store | Chętnie pomożemy |
Podstawowa pomoc związana z WordPressem lub WooCommerce | Chętnie pomożemy |
Konfiguracja WooCommerce, w tym podatków, wysyłki, maili, itp. | Chętnie pomożemy w ramach płatnego wsparcia * |
Konfiguracja wtyczki w Twoim sklepie | Chętnie pomożemy w ramach płatnego wsparcia * |
Modyfikacje w szablonie strony, dostosowanie układu, kolorów lub czcionek | Chętnie pomożemy w ramach płatnego wsparcia * |
Wdrożenie indywidualnych scenariuszy działania wtyczek | Chętnie pomożemy w ramach płatnego wsparcia * |
Dostosowanie wyglądu lub działania wtyczki wykraczające poza zwykłą konfigurację | Chętnie pomożemy w ramach płatnego wsparcia * |
Import produktów/zamówień/klientów | Chętnie pomożemy w ramach płatnego wsparcia * |
Dodanie treści na stronę lub produktów do sklepu | Chętnie pomożemy w ramach płatnego wsparcia * |
Działanie i kompatybilność z rozwiązaniami firm trzecich (np. z wtyczkami zainstalowanymi spoza pakietu WP Store) | Nie będziemy mogli pomóc |
* Zapoznajemy się z zadaniem i podajemy informację czy się go podejmiemy i jaki będzie szacunkowy koszt |
---|
W jakich godzinach odpowiadacie?
Pracujemy w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu kilku godzin, ale okresowo może się zdarzyć, że odpowiedź na pytanie zajmie nam dłużej.
W trakcie świąt lub "długich weekendów" możemy dodatkowo ograniczyć dostępność supportu, ale zawsze o tym informujemy.
Czy mogę do was zadzwonić?
Nie posiadamy obsługi telefonicznej. Przede wszystkim, większości spraw po prostu nie da się rozwiązać za pomocą jednej rozmowy telefonicznej ponieważ wymagają weryfikacji z naszej strony. Taka weryfikacja jest zazwyczaj czasochłonna i polega na sprawdzeniu działania wtyczki w naszych środowiskach testowych.
Pozostajemy przy wsparciu on-line ponieważ możemy szybko sprawdzić informacje o Twoim sklepie. Podczas komunikacji mamy też możliwość przesyłania do Ciebie zrzutów ekranu i linków do dokumentacji, co nie jest możliwe przez telefon. Ponadto, wsparcie on-line pozwala na dokumentację całego procesu komunikacji między nami. Dzięki temu możemy szybko cofnąć się do zgłoszeń z przeszłości.
Wierzymy, że wsparcie on-line jest szybsze i bardziej efektywne niż rozmowa telefoniczna, a przy użyciu narzędzi internetowych możemy świadczyć pomoc lepszej jakości, z korzyścią dla Ciebie.